02 april 2013

Hemma från GothCon

Jag kan meddela att det var ett gott con och att jag fick med mig ett fräscht exemplar av grundboken till Saga hem. Mitt första börjar se lite trött ut efter alla mil det rest i ryggsäckar och axelväskor. Det här exemplaret ska bara bo i bokhyllan har jag tänkt.

Det blev ingen rusning efter Nor Bannog-häften på GothCon så det finns exemplar att lägga beslag på för er som inte var där eller bara missade tillfället. Jag har lagt information om innehåll och hur du kan beställa exemplar på en egen sida.

2 kommentarer:

  1. Det var ju typiskt att man missade detta, men det är svårt att hinna med allt på bara en dag. :-(

    Jag får beställa lite häften så att jag blir glad igen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är omöjligt att hinna med allt ens om man är där hela helgen, så jag är inte förvånad. :)

      Beställning mottagen, så häften kommer med posten till veckan!

      Radera